امروز زیاد موفق نبودم ک بهش فکر نکنم ...خب الان خیلی زوده یعنی یروزه که نمیشه اخه باید یکم بگذره بیشتر بگذره ک عادت کنم واسم عادی باشه ..داشتم چتاشو میخوندم ک قبلا حرف زده بودیم...بازم یجوری شدم ولی کمتر ..مثلا دیگ دلم نخواس برم بهش پیام بدم و بگم ک دلم برات تنگ شده ...خب اینم یه قدمه دیگ مگه نه؟معلومه که یه قدمه هرچند کوچولو...یروزی میاد که بالاخره یکی دستمو محکم میگیره و ولم نمیکنه...
چنديست كه اين درختِ پاييزىِ دل، در شوقِ رسيدنِ بهاريست كه نيست
+ نوشته شده در سه شنبه شانزدهم خرداد ۱۳۹۶ساعت 0:47 توسط دنیا |
روزتازه...
ما را در سایت روزتازه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: سه شنبه 16 خرداد 1396 ساعت: 3:37