امروز زیاد موفق نبودم ک بهش فکر نکنم ...خب الان خیلی زوده یعنی یروزه که نمیشه اخه باید یکم بگذره بیشتر بگذره ک عادت کنم واسم عادی باشه ..داشتم چتاشو میخوندم ک قبلا حرف زده بودیم...بازم یجوری شدم ولی کمتر ..مثلا دیگ دلم نخواس برم بهش پیام بدم و بگم ک دلم برات تنگ شده ...خب اینم یه قدمه دیگ مگه نه؟معل روزتازه...
ادامه مطلبما را در سایت روزتازه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: سه شنبه 16 خرداد 1396 ساعت: 3:37